Kretskonferensen våren 2014: Vårt Västerhav

Hur står det egentligen till med vårt västerhav? Vilka är de stora utmaningarna? Kommer fisken tillbaka? Och hur var det nu med räkorna? Hur kommer det sig att WWF och Naturskyddsföreningen gjort olika bedömningar?

Vårens kretskonferens:  ”Vårt Västerhav – fisken, räkorna och aktivismen” sätter havet i fokus. Kom och lyssna till Inger Näslund, expert på fiskefrågor på WWF debattera med Mikael Karlsson, ordförande och talesperson i havsfrågor för Naturskyddsföreningen.

Förutom trevligt sällskap  och stimulerande samtal har du också chansen att lära dig mer om hur havsnätverket i Väst jobbar,  träffa aktiva från hela regionen och lär dig mer om hur man hanterar härskartekniker.

Kolla in det preliminära programmet och anmäl dig genom att fylla i detta formulär.

På grund av utrymmesskäl har vi ett begränsat antal platser, så vänta inte med att anmäla dig!
Kontakta gärna regionkansliet: kansliet.vastragotaland@naturskyddsforeningen.se med frågor.

Välkommen