Lilla Edets Naturskyddsförening söker ny styrelse!

Lilla Edets Naturskyddsförening var tidigare mycket aktiva, men har sedan 2017 varit vilande dvs utan verksamhet. Nu satsar vi på en nystart för föreningen och söker dig som är intresserad av att engagera dig ideellt.

Vi söker personer som vill vara med och hålla i eller arrangera aktiviteter, att komma med önskemål om vad föreningen ska göra, att påverka kommunen så den blir bättre på natur- och miljövård och sådana som vill ta på sig längre uppdrag i form av styrelseuppdrag.

Några uppdrag kan utföras på egen hand, andra i grupp. De är både av engångsnatur och mer varaktiga.

Vi kommer starta upp föreningen på nytt med ett inspirations- och extrastämmomöte torsdagen den 6 februari kl. 19:00. Mer info kommer inom kort!

Vill du veta mer?

Kontakta Maja Ryberg på Kansli Väst: kansli.vast@naturskyddsforeningen.se eller Ingvar Arvidsson på b.ingvar.andersson@telia.com