Är det dig vi söker?

Vill du aktivt engagera dig i Naturskyddsföreningen i vår region och bidra till föreningens utveckling?

Vi söker ett par personer som kan vara med och påverka, delta och utveckla Skaraborgs naturskyddsförenings arbete på ett regionalt plan. Du behöver inte kunna allt, men vara intresserad av uppdraget och nyfiken på att veta mer. Kan du eller har du förståelse för en ideell förenings rutiner som ekonomihantering och protokollföring är det extra välkommet.

Styrelsen i Naturskyddsföreningen i Skaraborg består av drygt tio personer som är engagerade i natur- och miljöfrågor. Valberedningen söker nu fler personer som vill vara med.

Låter det spännande och som något för dig? Har du frågor?

Kontakta Ulla Kjellander ulla.kjellander@gmail.com eller Jan Bertilsson jan.bertilsson2@hotmail.se så berättar de mer.