Utbildningar i nya hemsideverktyget

Vill du lära dig mer om det nya hemsideverktyget?

Eftersom trycket på utbildningsdagar i det nya hemsideverktyget är stort, erbjuder Regionkansliet nu fyra nya introduktionstillfällen.

De kurser som är inplanerade är:
Göteborg, torsdagen den 18 mars 18.00-21.00, på Naturskyddsföreningens Regionkansli.
Varberg, torsdagen den 13 mars 18-20.30 i Studiefrämjandets lokaler.

Vi börjar med en kort introduktion till de vanligaste funktionerna, för dem som vill, och sedan sitter vi tillsammans och jobbar med sidan och går igenom de frågor som dyker upp allt eftersom. Mer information kommer via mejl när du anmält dig.

Anmäl dig genom att fylla i detta formulär. Vi vill ha din anmälan senast den 2 mars.

Kontakta gärna Maria Adervall Berglund på regionkansliet om du har några frågor: maria.berglund@naturskyddsforeningen.se

Välkommen!