Kretskonferensen Framtidens vattenkraft 29-30 oktober

Konferensen hålls på Bellevue hotell och konferens och vi hoppas att så många som möjligt vill vara med och diskutera kring vår vattenmiljö. Vi kommer bl.a. få höra hur Riks jobbar med vattenfrågor och hur Älvräddarna arbetar. Dessutom kommer vi lyfta olika frågor i workshops, få följa med på guidad öringssafari och det kommer finnas gott om utrymme för mingel och diskussioner.

Anmälan görs via Studiefrämjandet genom att klicka på länken http://www.studieframjandet.se/Kurs/bor%C3%A5s/Naturskyddsf%C3%B6reningens-kretskonferens-Framtidens-v/549474/.

För dig som kommer med tåg finns möjlighet till upphämtning i Skövde om inte anslutning till Hjo passar, så det är av vikt att du uppger det i din anmälan. För att ha möjlighet att diskutera eventuella frågor som är kretsrelaterade rörande vattenmiljö är det bra om du även skickar in dem tillsammans med din anmälan.

Deltagaravgift

Med boende i enkelrum              1 600
Med boende del i dubbelrum       1 300
Deltagande utan boende                750

Betalning av konferensen sker direkt på plats i Hjo. Ta kontakt med din krets eller ditt länsförbund för eventuell sponsring av konferenskostnader.

Anmälningstiden är förlängd till 16 oktober!

Vi hoppas att detta låter lockande och att vi ses på plats i Hjo!

De anmälningsvillkor som finns på Studiefrämjandets hemsida är en standard där du endast behöver notera hantering av personuppgifter. Eventuella frågor kontakta Naturskyddsföreningens kansli väst på 0723 – 09 79 89 eller skicka ett mail till malin.nilsson@naturskyddsforeningen.se.

Här finner du programmet för kretskonferensen i Hjo 29-30 oktober Program kretskonferens Framtidens vattenkraft.

Vi ser fram emot att se dig i Hjo!