Inställt: Mötas och påverka -en presentationskurs med fokus på att nå fram med sitt budskap

Vad vill du förmedla? Varför? Till vem? Varför är det så viktigt just nu?

I vår tid är det viktigare än någonsin att engagera våra medmänniskor för naturen och framtiden för vår planet.

I workshoppen fokuserar du på en av våra mest grundläggande och kraftfulla kanaler för påverkan: Det talade ordet.

Kom och testa, och lyssna på andra i en undersökande och kravlös miljö! Vi kommer arbeta med kortare presentationer där vi fångar våra åhörares intresse, utan PowerPoints eller andra hjälpmedel.

Målgrupp är medlemmar i Naturskyddsföreningen som vill bli ännu bättre på att engagera andra.

Vare sig du varit medlem i tre veckor eller tre decennium är du varmt välkommen!

”När du som talare är klar över vad du vill säga, när du hämtar kraft från din vilja att nå och påverka deltagarna, hittar du din styrka som talare.”

När?

Måndag den 30 mars

Drop in med smörgås och kaffe mellan kl. 18-18:30. Workshopen startar kl. 18:30 och vi avslutar ca kl. 20:30

Var?

Naturskyddsföreningen, Första Långgatan 28 B våning 5

Workshopansvarig:

Ida Wahlund, verksamhetsutvecklare på Naturskyddsföreningens Rikskansli och utbildad skådespelare på Teaterhögskolan i Luleå

Anmäl dig HÄR

Antalet platser är begränsade. Sista anmälningsdag är söndag den 29 mars!

Frågor? Hör av dig till Kansli Väst: kansli.vast@naturskyddsforeningen.se

Varmt välkommen!