Träff för starkare kretsar – OBS flyttat till april!

*******************************************************************************************

OBS inställt – nytt datum i april kommer!

Vi har beslutat att flytta fram träffen för starkare kretsar till april. Det är ett viktigt ämne och många är intresserade av att vara med i diskussionen, men tyvärr har vi inte lyckats få ut informationen om träffen till intresserade i tillräckligt god tid. Vi återkommer med nya förslag på datum och hoppas att det inte ställer till det allt för mycket för er som har bokat in kvällen. Om du har tips och idéer inför träffen om saker du vill att vi tar upp, hör gärna av dig till oss!

Det regionala kansliet kommer tillsammans med länsförbund och kretsar spetsa till arbetet med att stötta kretsar framöver. Tillsammans kan vi peppa varandra och planera för ökat engagemang!

Var med i det arbetet genom att dela med dig av erfarenheter och diskutera möjligheterna med andra som är intresserade av precis samma sak: att få aktivare, större och starkare kretsar i Västsverige. Vi träffas vid ett eller två tillfällen under våren (du väljer själv om du bara vill komma vid första tillfället), i februari respektive april-maj, i det regionala kansliets lokaler vid Grönsakstorget i Göteborg.

Välkommen på en träff för starkare kretsar onsdagen den 18 februari kl. 17.30 – 20.00. Vi ses på Lusthuset, Södra Larmgatan 6 i Göteborg. Anmäl dig gärna via mail. Naturskyddsföreningen Väst bjuder på fika.

Hoppas vi ses!

snäckan Britta JohanssonFoto: Britta Johansson