Påverka verkligheten: en seminariedag

Påverka verkligheten

Välkommen på en seminariedag om Naturskyddsföreningens sakområden, varför vi fokuserar på vissa frågor och hur vi tillsammans kan arbeta för att påverka mer.

Var?
Göteborg: Studiefrämjandet, Falkgatan 7
Falköping: Studiefrämjandet, Järnvägsgatan 1

Sista anmälan 17 september. Anmäl dig till Ann-Sofie Nevalainen: ann-sofie.nevalainen@studieframjandet.se, 033-108780. Uppge vilken av dagarna du vill gå, samt eventuell specialkost, vid anmälan.

Inför dagen får du gärna fundera över vilka frågor du brinner för, och vad du skulle vilja arbeta mer med (t.ex. som en studiecirkel eller utåtriktad aktivitet). Målet är att ha en färdig plan för kommande aktiviteter efter dagens slut.

Vi bjuder på vegetarisk lunch.

Varmt välkommen!

Frågor? Kontakta Svante Lundquist på rikskansliet vid frågor om innehållet.
Vid praktiska frågor, kontakta Klara Jansson eller Susanne Thörnqvist på Naturskyddsföreningen Väst, tel. 0723-097989